Ga direct naar de content
Gemeente Capelle aan den IJssel

Projectleider vastgoed

Solliciteer uiterlijk maandag 22 mei
plaatsCapelle aan den IJssellooptijd32 - 36 uursalaris6.470 onderwijsHBO vervaldatumEindigt vandaag
Projectleider vastgoed

Leiding geven aan projecten op het gebied van maatschappelijk vastgoed binnen de stad, daar ben jij van!
  Van € 4.781,- tot maximaal € 6.470,- bruto per maand
32-36 uur per week
Arbeidsovereenkomst voor een jaar (met uitzicht op vast dienstverband)
Lisette Beekman, Unithoofd Vastgoed, T 06 29 68 05 56.
Solliciteer tot maandag 22 mei 2023

Jouw rol
Als ervaren projectleider geef je leiding aan omvangrijke strategische projecten op het gebied van maatschappelijk vastgoed. Jij bent de persoon die de koers bepaalt, keuzes maakt en deze bestuurlijk voorlegt. Je schakelt continu met betrokken partijen zoals bewoners, maatschappelijke organisaties en/of ondernemers en creëert op die manier breed draagvlak.
Je houdt je bezig met:
  • Zorgen voor een projectplan, de inrichting van de projectorganisatie en de aansturing van projectmedewerkers;
  • Zorgt voor de uitvoering van het bouwproject hierbij  bewaak je de voortgang, beslismomenten en uitputting van middelen;
  • Adviseren over en integreren van nieuwe werkwijzen ter verbetering van projectmanagement;
  • Rekening houden met politieke, financiële en maatschappelijke factoren en daar goed op inspelen;
  • Je hebt oog hebben voor toekomstige mogelijkheden van het vastgoed en maakt een goede vertaling naar projecten en adviezen;
  • Je legt verantwoording af aan zowel de ambtelijke, als de bestuurlijke opdrachtgevers over de voortgang en dilemma’s van het project.

Het werkveld
De afdeling Dienstverlening (DV) faciliteert de organisatie, het bestuur en de organisatie bij het behalen van hun ambitie en doelstellingen. Wij realiseren onze taken op het gebied van maatschappelijk vastgoed, facilitaire diensten en informatievoorziening. Onze afdeling kenmerkt zicht door een heldere structuur waarin cultuur, systemen en strategie elkaar aanvullen. Eigenaarschap en samenwerken worden hierdoor versterkt.

De unit Vastgoed bestaat uit circa 13 fte en is verantwoordelijk voor de advisering en ondersteuning van gemeentebestuur, de directie en haar stakeholders in vraagstukken op het gebied van strategische portefeuillesturing, bouwprojectmanagement en beheer en onderhoud van maatschappelijk vastgoed. Voor het beheer van ons Wijkcentrum Schollevaar zijn wij op zoek naar parttime locatiebeheerder(s).

Jouw team
Je werkt vanuit de unit Vastgoed binnen de afdeling Dienstverlening. Wij ondersteunen en adviseren het gemeentebestuur, de directie en onze stakeholders over vraagstukken op het gebied van strategische portefeuillesturing, bouwprojectmanagement en beheer en onderhoud van maatschappelijk vastgoed. Het bezitten van vastgoed is voor ons geen doel op zich, we zien het vastgoed als instrument om beleidsdoelen mogelijk te maken en sturen daarom op een wendbare portefeuille die zo goed mogelijk aansluit bij de vraag/behoefte.

Dit bieden we je naast salaris
Natuurlijk is salaris belangrijk. Bij deze functie hoort een bruto maandsalaris van maximaal € 6.470,-(schaal 12) bij een dienstverband van 36 uur. Daarnaast bieden wij ook:
  • Een laptop, telefoon en andere thuiswerkfaciliteiten;
  • Opbouw van ADV-dagen en de mogelijkheid tot het kopen of verkopen van vrije dagen;
  • Een individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto jaarsalaris;
  • De mogelijkheid om opleidingen te volgen, onder andere via het eigen loopbaan-ontwikkelingscentrum;
  • Gratis parkeergelegenheid en een beveiligde fietsenstalling;
  • Uitstekende bereikbaarheid met het openbaar vervoer. Uiteraard heeft woonwerk-verkeer per fiets of openbaar vervoer onze voorkeur.

Jouw profiel
Wij denken dat jij met de volgende kwaliteiten goed invulling kunt geven aan deze functie:
  • Je hebt een afgeronde HBO+/WO-opleiding in de richting van vastgoed ;
  • Je hebt een aantal jaren werkervaring in een relevante andere functie bij voorkeur als projectleider of vastgoedmanager;
  • Je neemt heldere standpunten in;
  • Het besef dat je werkt in een politiek-bestuurlijke omgeving ten dienste van de inwoners van onze stad is voor jou vanzelfsprekend;
  • Je kunt goed feedback geven en ontvangen.

Daarom werken voor Capelle aan den IJssel
Capelle aan den IJssel is een gemeente met het mooiste aantal inwoners dat er bestaat. Groot genoeg om te werken met de uitdagingen en complexiteit die bij een grote stad horen. Klein genoeg om op individueel niveau echt verschil te maken. Je bent onderdeel van een gezellige, hechte en slagvaardige organisatie. Leren doen we samen. Met collega’s en inwoners. Van én met elkaar. We zijn altijd op zoek naar verbetering, met de middelen en het lef om dingen anders aan te pakken.

Heb je interesse?
Je kunt je inhoudelijke vragen stellen én je sollicitatie richten aan Lisette Beekman, Unithoofd Vastgoed, T 06 29 68 05 56.

Heb je vragen die betrekking hebben op de sollicitatieprocedure, dan kun je contact opnemen met Chantal Gouwen, te bereiken via T 06 253 851 45. 

Een assessment kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Belangstellenden die na de reactietermijn reageren, worden niet meer in de selectieprocedure meegenomen.
Tot slot kunnen er voorafgaand aan een arbeidsvoorwaardengesprek referenties worden ingewonnen.
Als bedrijf of zelfstandige aan de slag voor de gemeente Capelle aan den IJssel? Jij kunt ons bereiken via onze partner YIS: inhuurdesk.YIS@capelleaandenijssel.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.
Delen:

Reageer vandaag nog!

CV (verplicht)
Motivatiebrief (verplicht)
Ik heb deze vacature gevonden, via: (verplicht)

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met team recruitment van Gemeente Capelle aan den IJssel

Gerelateerde vacatures

Ontvang nieuwe vacatures

Ontvang nieuwe vacatures van Gemeente Capelle aan den IJssel per e-mail